Procedure van een herstelling

U heeft als huurder een technisch probleem in uw woning die u niet zelf kan oplossen en waarbij u hulp nodig heeft van onze technische dienst?
Melding
U meldt het probleem aan het sociaal verhuurkantoor.
Dit kan op verschillende manieren:

De medewerker van het sociaal verhuurkantoor zal uw melding behandelen en inschatten hoe dringend de herstelling dient uitgevoerd te worden.
Behandeling
Als uw herstelling dringend dient uitgevoerd te worden, zal ze onmiddellijk behandeld worden.
Binnen de 24u

  • Geen verwarming in de woning
  • Geen sanitair warm water in de woning
  • Gasprobleem (dringend!)
  • Elektriciteitsprobleem (dringend!)
  • Waterlek
  • Verstopping toilet
  • Waterschade (na hevige regenval)

Binnen de 48u

  • Verstopping lavabo/gootsteen/douche

Iedere andere herstelling wordt binnen de twee weken behandeld.

Betaling
Afhankelijk wat het technisch probleem is, zal u of de eigenaar de factuur ontvangen.
Het uurtarief van onze techniekers is €32,50 per begonnen uur.