Gewijzigd uurtarief techniekers

SVK Regio Roeselare wil verder inzetten op de opvolging van technische problemen aan de hand van een professionele ondersteuning uit onze technische dienst. Doorheen het proces wordt aan de hand van de huurwetgeving/ziezo-brochure duidelijk of de kost ten laste van de huurder of eigenaar valt. Vanuit organisatorische redenen zijn we gedwongen om ons uurtarief te verhogen teneinde onze dienst professioneel verder te kunnen inzetten. Vanaf 1 februari 2022 zal het uurtarief dan ook 32.5 euro per begonnen uur bedragen.

We willen u er nog even aan herinneren wat u dient te ondernemen bij een een technisch probleem in uw woning: 

U meldt het probleem aan het SVK. Dit kan via drie kanalen:

  • Bellen naar het onthaal SVK (051/35.68.86) – elke ochtend tussen 8u30 en 12u
  • U stuurt een mail naar techniek@svkregioroeselare.be met volgende gegevens:
    • Uw naam én adres
    • Uw telefoonnummer
    • Wanneer u beschikbaar bent voor herstelling
    • De aard van het technisch probleem
      • Welk probleem stelt zich precies?
      • Wanneer is het begonnen?
      • Indien mogelijk foto toevoegen in bijlage van het gestelde defect
  • Langskomen in het onthaal (Noordhof 2A, 8800 Roeselare) - elke ochtend tussen 8u30 - 12u 

Wij hopen u via bovenstaande afspraken zo spoedig mogelijk te ondersteunen bij technische vragen.

Hou er wel rekening mee dat zaken die niet in de ziezo-brochure staan óf zaken die sowieso een huurdersverplichting zijn (bv. ophangen van armaturen, wegbrengen van afval, lamp vervangen, enzovoort) door u als huurder dienen opgenomen te worden.

Bij vragen kunt u gerust contact op nemen met uw huurdersbegeleider.


Terug naar het overzicht